Nabídne slevy i sbírání bodů.
Zatímco s většinou obchodních řetězců jsou věrnostní karty spjaty již dlouhá léta, německé diskonty se jim dlouho vyhýbali. Loni ji zavedl Lidl a od února k němu přidává i Kaufland.
Po ukončeném interním testování o ni nyní mohou požádat i zákazníci. K dispozici bude v digitální i fyzické podobě. Mobilní aplikace se již dá stáhnout, fyzické karty budou k dispozici v každé prodejně od 11. února, kdy by celý systém měl začít řádně fungovat.
„Abychom zavedení karty co nejvíce usnadnili, v počáteční fázi budou zákazníkům při registraci v každé z našich 70 prodejen pomáhat asistenti,“ dodává mluvčí společnosti Lucia Vargová.
Co dostanete za své údaje
Kaufland měl mobilní aplikaci už dříve. Doposud však sloužila hlavně k prohlížení letáků a receptů či vytvoření nákupního seznamu.