Netýká se to však prostupů ve fondech v rámci jedné DSS.
Sociální pojišťovna upozorňuje střadatelů ve druhém důchodovém pilíři na speciální pandemický režim poboček při vydávání akceptačních listů, které potřebují při přestupech z jedné do jiné důchodové správcovské společnosti (DSS). Netýká se to však prostupů ve fondech v rámci jedné DSS.
V současné mimořádné situaci se pobočky při vyřizování této agendy budou řídit Covid semaforem Sociální pojišťovny a osobní vybavení schvalovacího dopisu na počkání bude dočasně možné jen v „zelených“ pobočkách.
Pobočky, které jsou v Covid semaforu Sociální pojišťovny označené jako „oranžové“ a „červené“, akceptační listy na počkání nebudou vydávány.
Výkon této agendy je možné v plném rozsahu zajistit výhradně prostřednictvím elektronické schránky klientů.
V „oranžových“ a „červených“ pobočkách proto zaměstnanci Sociální pojišťovny klienty na základě telefonické konzultace usměrní, aby o vydání schvalovacího dopisu požádali elektronicky z jejich aktivní elektronické schránky zřízené na Ústředním portálu veřejné správy.

Do této schránky jim Sociální pojišťovna vyžádaný akceptační list následně zašle.
Označení poboček v Covid semaforu Sociální pojišťovna pravidelně aktualizuje na své webové stránce.